Service desk

- Frits Gubbels
- Paperback
- 272 pagina's
€ 12.95
Service Desk is een studieboek over Service Delivery en Service Support en beschrijft de processen die een centrale rol spelen binnen IT Service Management. Met deze uitgave krijgen studenten een goed inzicht in de hoofdzaken die van belang zijn bij het opzetten en inrichten van IT Service Management. Na een introductie van ITIL, IT-diensten en de Service Desk komen in de daarop volgende hoofdstukken de essentiële beheerprocessen aan de orde: Incidentbeheer, Probleembeheer, Configuratiebeheer Wijzigingsbeheer, Releasebeheer, Service Delivery en Beveiliging. Het boek is gebaseerd op ITIL-V2, omdat ITIL-V3 nog niet breed in het bedrijfsleven wordt toegepast en ITIL-V2 nog op zeer grote schaal wordt gebruikt. Om studenten optimaal te ondersteunen in de opbouw van de kennis van Service. Management is elk hoofdstuk voorzien van een aantal opgaven die een sterke relatie hebben naar de inhoud én de praktijk. Elk hoofdstuk wordt bovendien afgesloten met een aantal open vragen op basis van een case en meerkeuze opgaven die de inhoudelijke kennis van de hoofdstukken toetst. Hiermee wordt de theorie van Service Management op een heldere en praktische manier gerelateerd aan de praktijk van alledag en krijgt zodoende herkenbaarheid. De eindtoets achterin het boek biedt de student de mogelijkheid de theorie van Service Management en ITIL-V2 kennis te toetsen. Bovendien zijn hier de tweetalige woordenlijsten Nederlands-Engels en Engels-Nederlands opgenomen van specifieke ITIL-termen.
Details
- Auteurs : Frits Gubbels, Hans van den Bent
- ISBN : 9789039527177
- Taal : Nederlands
- Uitgever : Academic Service
- Uitvoering : Paperback
- Verschijningsdatum : maart 2013
- Aantal pagina's : 272
- Afmetingen : 24 x 17 x 1,5 cm
- Gewicht : 468 g
- Druk : 1ᵉ druk
Anderen lazen ook

ITIL - Pocketguide
Jan van Bon
Paperback
€ 19.57

Sturing en Organisatie van ICT-voorzieningen
Theo Thiadens
Paperback
€ 58.25

Aan de slag met IT-service management
Frits Gubbels
Paperback
€ 39.50

Bestuursrecht
E.M.J. Hardy
Paperback
€ 6.50

Best practice - Foundations van ITIL V3
Jan van Bon
Paperback
€ 34.83

De servicedesk - spin in het facilitaire web
Vakmedianet
Paperback
€ 7.50

Boom Basics - Verbintenissenrecht
B.T.M. van der wiel
Hardcover
€ 8.00

De Servicedesk, spin in het facilitaire web
Léon-Paul de Rouw
Paperback
€ 18.50

Van Helpdesk Naar Servicedesk
T. Alofs
Paperback
€ 19.81

De servicedesk
Instruct
Paperback
€ 34.50
Meer boeken zoals dit
Wil je meer boeken zoals 'Service desk' lezen? Kijk dan eens naar de andere titels die door lezers van dit boek werden bekeken. Misschien vind je daar het boek dat je zoekt.